AcasaPortalCalendarFAQCautareInregistrareConectare
Iubesti sportul,serialele,vrei sa afli noutati,atunci vino in lumea noastra
Cautare
 
 

Rezultate pe:
 
Rechercher Cautare avansata
Ultimele subiecte
» Cafea, ceai si voie buna !
Sam Apr 02, 2016 12:12 am Scris de Ninnet

» LA MULTI ANI !!!!
Dum Iun 29, 2014 5:00 am Scris de elena50

» BUUUNA!!!!!!!!!!!
Dum Dec 29, 2013 1:07 am Scris de Denta

» Sa ne amuzam
Joi Dec 26, 2013 5:53 am Scris de ely60

» Bancuri tari
Joi Dec 26, 2013 5:41 am Scris de ely60

» FEMEIA "ETERNA POVESTE "
Joi Dec 26, 2013 5:30 am Scris de ely60

» Unghii: tendinte si modele
Joi Dec 26, 2013 5:17 am Scris de ely60

» PROPUNERI, PARERI, SONDAJE
Joi Dec 26, 2013 2:43 am Scris de ely60

» GIF-URI
Joi Dec 26, 2013 2:37 am Scris de ely60


Distribuiţi | 
 

 GIMNASTICA AEROBICA

In jos 
AutorMesaj
Ninnet
Vip Lifestyle
Vip Lifestyle
avatar

Mesaje : 829
Data de inscriere : 25/01/2012

MesajSubiect: GIMNASTICA AEROBICA    Sam Ian 28, 2012 12:10 am

Gimnastica aerobica- o forma complexa de sport


Gimnastica aerobica ofera multiple beneficii organismului uman. Practicata cu regularitate ajuta la:


• metinerea sanatatii
•tonifiere musculara
•control asupra greutatii


Unul dintre marile avantaje ale gimnasticii aerobice este ca regulat apar noi forme de practicare a acesteia evitand astfel monotonia. De-alungul timpului, gimnastica aerobica a dezvoltat noi programe de antrenamant prin combinarea cu alte sporturi (dans, arte martiale, yoga etc.). Astazi in Romania sunt prezente urmatoarele tipuri de gimnastica aerobica de intretinere.



Ce este gimnastica aerobica?


Gimnastica aerobica reprezinta o activitate fizica sportiva, cu multiple valente pozitive avand ca principal element de referinta capacitatea motrica si psihica a individului, cu efecte benefice asupra conditiei fizice si a sanatatii.
Gimnastica aerobica este o gimnastica de intretinere ce face parte integranta din sistemul exercitiilor aerobe (alaturi de jogging, ciclismul, mersul pe distante lungi, inotul, dansul aerob, steperele etc.) si care se executa cu acompaniament muzical.


Pe sistemul pasilor aerobici au aparut variante de exercitii aerobice cu extensoare, cauciucuri fixate la nivelul gleznelor, baloane de diferite dimensiuni, care solicita suplimentar musculatura in comparatie cu miscarile libere izotonice (dinamice).
Utilizand toate aceste accesorii, au aparut diferite specializari ale gimnasticii aerobice.





Avantaje
1. Reducerea sau mentinerea greutatii corporale.
Prin practicarea GAI energia consumata apeleaza la depozitele de grasimi ale organismului fapt care determina o reechilibrare a metabolismului si o mai buna functionare a raportului intre masa activa si masa pasiva- respectiv reducerea tesutului adipos.
2. Fortificarea functiilor cardio-vasculare si respiratorii.
Practicarea GAI are ca efect imbunatatirea consumului de oxigen din organism –creste
capacitatea vitala, volumul total pulmonar si cel de rezerva, si imbunatateste circulatia sanguina etc.
3. Reducere ratei colesterolului din sange
•colesterolul cu densitate scazuta (LHL): valoarea lui peste limitele normale duce la aparitia arterosclerozei;
•colesterolul cu densitate mare (HDL): care previne afectiunile cardio-vasculare, contribuie la curatirea peretilor vasculari de eventualele depuneri ateromatoase;

Practica sistematica a exercitiilor aerobe este considerata benefica pentru reducerea colesterolului cu densitate scazuta.



Sus In jos
Denta
Administrator
Administrator
avatar

Mesaje : 10932
Data de inscriere : 14/01/2012

MesajSubiect: Re: GIMNASTICA AEROBICA    Lun Feb 06, 2012 11:00 am


Despre fitness si aerobic

Termenii de fitness cardiorespirator, exercitiu de aerobic si exercitiu cardiovascular sint de fapt sinonime.

Exercitiile cardiovasculare au numeroase beneficii. Ele includ reglarea tensiunii arteriale, marirea cantitatii de colesterol bun (care îndeparteaza colesterolul rau din celule), scaderea cantitatii de colesterol rau, scaderea grasimii corporale, marirea densitatii capilare, scaderea cotelor anxietatii, tensiunii si depresiei.

Veti pierde în greutate!!!

Cresterea în greutate este ceva obisnuit printre femei, mai ales dupa virsta de 30 de ani. Trebuie mentionat ca sporirea în greutate nu este asociata cu menopauza, ci cu virsta.

Multe femei recunosc tendinta neplacuta de a se îngrasa cu vreo 10 kg imediat dupa virsta de 40 de ani. Însa nu-si dau seama ca în acelasi timp ele pierd si din masa musculara! Fiecare kilogram de muschi pierdut deregleaza metabolismul corpului.

Antrenamentele permanente pot înlocui aceasta pierdere si readuce la cote normale metabolismul corpului, scutindu-va de cresterile în greutate. Studiile au demonstrat ca mentinerea puterii, marirea flexibilitatii si rezistentei cardiovasculare diminueaza efectele îmbatrinirii.

Antrenati-va în mod inteligent

Dovezi stiintifice arata în mod clar ca activitatea fizica moderata ca intensitate confera beneficii considerabile sanatatii organismului uman. De aceea, fiecare persoana adulta ar trebui sa realizeze activitate fizica cit mai multe zile pe saptamina.

O viata activa nu înseamna un program strict controlat, intensiv de exercitii. În schimb, putem aduce mici schimbari în viata noastra, ce implica mai multa activitate fizica. Aceasta permite reducerea riscurilor bolilor cronice si poate contribui la îmbunatatirea calitatii vietii.

Exercitiul este, deci, o parte importanta a unui mod de viata sanatos. Corpul este creat sa se miste si chiar cere efort fizic. Multi dintre noi ne dam seama de aceasta si avem un program activ de fitness.

_________________
Sus In jos
http://lifestyle.forumgratuit.ro
Denta
Administrator
Administrator
avatar

Mesaje : 10932
Data de inscriere : 14/01/2012

MesajSubiect: Re: GIMNASTICA AEROBICA    Lun Feb 06, 2012 11:00 am

Beneficiile antrenamentelor Fitness&Aerobic

Exercitiile fizice va ajuta sa aratati si sa va simtiti foarte bine, va permit sa fiti plini de energie, sa cresteti eficienta mentala si sa va bucurati mai mult de viata.

Antrenarea flexibilitatii mareste performantele fizice. O articulatie flexibila poate accesa o gama mai larga de miscari, consuma mai putina energie si scade foarte mult riscul accidentarilor.

Întinderea îmbunatateste echilibrul muscular si alinierea structurii. Studiile recente arata ca flexiile lente, statice ajuta la reducerea senzatiei de febra musculara dupa antrenamente. Intinderea statica implica o elongare lenta, treptata si controlata a muschiului, mentinuta într-o pozitie confortabila fara a resimti durere timp de 15-30 de secunde.

Întinderile diminueaza durerile de spate, facilitind relaxarea musculara. Un muschi permanent contractat cere mai multa energie pentru desfasurarea activitatilor. Contractarea muschilor este determinata de acumularea de toxine si de oboseala. De aceea exercitiile contribuie la detoxifierea organismului si reducerea oboselii. Stretching-ul mareste aportul de singe si de nutrienti catre articulatii, marind temperatura tesuturilor si dezvoltind elasticitatea corpului. De asemenea, mareste fluidul sinovial al articulatiilor, care reprezinta un lubrefiant ce faciliteaza transportul nutrientilor catre cartilajul articular. Aceasta reduce degenerarea aticulatiilor.

Un beneficiu mai putin cunoscut al exercitiilor de fitness si aerobic este cresterea coordonarii neuromusculare. Studiile au demonstrat ca viteza vectorului nerv-impuls (adica timpul necesar pentru ca impulsul sa ajunga la creier si înapoi) este îmbunatatita prin stretching. Aceasta ajuta grupele musculare opuse sa lucreze într-un mod sinergic si coordonat.

Un antrenament de marire a flexibilitatii mai inseamna si o bucurie. Stretching-ul ajuta relaxarea atit a corpului, cit si a mintii, dindu-va o stare de bine.

Antrenamentul de forta întareste si confera o conditie buna a sistemului muscular-scheletic, marind tonusul si rezistenta organismului. Din punct de vedere fiziologic, acest antrenament determina cresterea volumului muschilor, a puterii si tonusului lor, precum si forta tendoanelor, ligamentelor si oaselor. De asemenea, s-a demonstrat si efectul îmbunatatirii sanatatii psihice, amplificind respectul fata de sine, încrederea si siguranta în propriile forte.

_________________
Sus In jos
http://lifestyle.forumgratuit.ro
floflorina

avatar

Mesaje : 3
Data de inscriere : 08/01/2013
Varsta : 32
Localizare : bacau

MesajSubiect: Re: GIMNASTICA AEROBICA    Mar Ian 08, 2013 5:24 am

de curand s-a deschis un club in baau unde se face gimnastica aerobica! de cand m-am apucat ma simt mult mai bine si recomand la toata lumea!
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: GIMNASTICA AEROBICA    

Sus In jos
 
GIMNASTICA AEROBICA
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
LIFESTYLE FORUM :: LIFESTYLE SPORT :: GIMNASTICA AEROBICA-
Mergi direct la: